Avcılar SEO

Bunu Kadınlar> Ürünler altında görebilirsiniz. Şort’a tıkladığınızda, bu sayfanın arama motorlarından ideal müşterileri çeken “spor şortları” ve “kadın spor şortları” gibi ideal arama terimlerini sıraladığını göreceksiniz. Şimdi soru şudur: “Bunu işletmeme nasıl uygularım?” Sıcak soslar satan içerik demo mağazamız Kinda Hot Sauce’u örnek olarak alalım. Müşterilerimizden habanero acı sosumuzu sevdiklerini ve bunun daha fazla çeşidini istediklerini duyduğumuzu varsayalım ve bu nedenle habanero serimize üç yeni tat ekledik. Bundan sonra yaptığımız şey şu: Anahtar kelime araştırması yapın. Ubersuggest gibi ücretsiz bir SEO aracı kullanıyoruz ve o terim için aylık arama (4,400) için bir fikir edinmek için anahtar kelime analizörüne “habanero acı sos” yazıyoruz. Harika! Yeni ürün serimizin altına yerleştirilecek yeni bir kategori bulduk. Ürün sayfaları oluşturun. Shopify mağazamızda, ürün listelemesini oluşturmak için Ürünler> Ürün ekle seçeneğine gidiyoruz ve başlık ve açıklamalarından SKU’lara ve kargo bilgilerine kadar her şeyin doldurulmasını sağlıyoruz. Bir koleksiyon sayfası oluşturun. Yeni bir sayfa oluşturmak ve üç yeni ürün sayfası eklemek için Ürünler> Koleksiyonlar’a gidin. Koleksiyon sayfasını oluştururken, sayfa başlığında, açıklamasında ve URL’sinde “habanero acılı sos” kullanmayı hedefleyerek Arama motoru liste önizlemesini doldururken sayfa içi SEO en iyi uygulamalarını takip ettiğimizden emin oluruz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir