Hemen hemen her pazarlama stratejisinde ortak olan bir şey varsa: Hepimiz birçok kez organik trafik azalmasıyla uğraştık. Dışarıdaki herhangi bir web sitesi, genellikle düzenli olarak bile trafik düşüşleri gördü. Google Analytics’inizde buna benzer bir şey gördüğünüzde organik trafik düşüşüyle nasıl başa çıkılır? organik trafik düşüşüKaynak: Yazar tarafından yapılan ekran görüntüsü (Nisan, 2021) Trafik düşüşünü teşhis ederken atmanız gereken iyi tanımlanmış dört adım: 1. Adım: Hangi trafik kaynağının etkilendiğini kontrol edin Bu bariz bir durum ama çok fazla insan otomatik olarak düşenin Google organik trafiği olduğunu varsayıyor.
https://www.seokoloji.com/sitemap_index.xml
https://www.seokoloji.com/post-sitemap1.xml
https://www.seokoloji.com/post-sitemap2.xml