Seokoloji

Hemen hemen her pazarlama stratejisinde ortak olan bir şey varsa: Hepimiz birçok kez organik trafik azalmasıyla uğraştık. Dışarıdaki herhangi bir web sitesi, genellikle düzenli olarak bile trafik düşüşleri gördü. Google Analytics’inizde buna benzer bir şey gördüğünüzde organik trafik düşüşüyle ​​nasıl başa çıkılır? organik trafik düşüşüKaynak: Yazar tarafından yapılan ekran görüntüsü (Nisan, 2021) Trafik düşüşünü teşhis ederken atmanız gereken iyi tanımlanmış dört adım: 1. Adım: Hangi trafik kaynağının etkilendiğini kontrol edin Bu bariz bir durum ama çok fazla insan otomatik olarak düşenin Google organik trafiği olduğunu varsayıyor.

https://www.seokoloji.com/sitemap_index.xml

https://www.seokoloji.com/post-sitemap1.xml

https://www.seokoloji.com/post-sitemap2.xml

https://www.seokoloji.com/post-sitemap3.xml

https://www.seokoloji.com/page-sitemap.xml

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir