Şile SEO

Arama sonuçlarında rakiplerinize göre daha fazla görünürlük ve daha yüksek sıralama, kâr hanenizde önemli bir etkiye sahip olabilir. Bununla birlikte, arama sonuçları, kullanıcılara daha doğrudan yanıtlar ve kullanıcıları başka web sitelerine yönlendirmek yerine sonuçlar sayfasında tutma olasılığı daha yüksek olan bilgiler sağlamak için son birkaç yılda gelişmektedir. Ayrıca, arama sonuçlarındaki zengin sonuçlar ve Bilgi Panelleri gibi özelliklerin görünürlüğü artırabileceğini ve kullanıcılara doğrudan sonuçlarda şirketiniz hakkında daha fazla bilgi sağlayabileceğini unutmayın. SEO’yu nasıl öğrenebilirim? SEO’ya faydalı bir dalış için, Periyodik SEO Faktörleri Tablosu, başarılı sayfa içi ve sayfa dışı SEO öğeleri ve ayrıca zarar verebilecek “Toksinler” veya taktikler de dahil olmak üzere bilmeniz gereken tüm temel kavramları size tanıtacaktır. sıralamanız. Tablo ve eşlik eden rapor, yeni ortaya çıkan arama sektörlerine de bakmaktadır: Bölgesel arama Görsel arama Video arama Sesli arama SEO Faktörlerinin Periyodik Tablosu, bu SEO Kılavuzunun temelini oluşturur.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir