Silivri SEO

4. Bölüm: HTML Kodu ve Arama Motoru Başarı Faktörleri: HTML etiketleri ve yapılandırılmış veriler, sitenizdeki bilgileri düzenlemenize ve arama motorlarının içeriğinizi anlamasına yardımcı olur. 5. Bölüm: Güven, Yetki, Uzmanlık ve Arama Sıralaması: Kullanıcılarınızın sitenizle nasıl etkileşimde bulunduklarının yanı sıra itibar ve yetkisi, arama motorlarının kullanıcılara gösterilmeye değer olup olmadığını belirlemesine yardımcı olur. Bölüm 6: Arama Motorlarında Bağlantı Oluşturma ve Sıralama: Bağlantılar neden hala önemlidir ve arama motorlarına içeriğiniz hakkında ne anlatırlar? Bölüm 7: Kişiselleştirme ve Arama Motoru Sıralaması: Bunlar, kullanıcıların gördüğü sonuçları etkileyebilecek konum ve amaç gibi kullanıcıya özgü unsurlardır. Bölüm 8: Toksinler ve Arama Motoru Spam Cezaları: SEO “kısayollarına” dikkat edin. Bu taktikleri kullanarak yakalanmak, potansiyel olarak manuel işlem cezasına neden olabilir veya hatta sitenizin arama dizininden çıkarılmasına neden olabilir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir