Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sıkça kullanılan dü kavram. Ancak bu dü kavram mevzuya hakim olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online alışveriş firmaları ve internetten satış yapan e-ticaret siteleri kucakin eleştiri olan bu dü kavram, yeni kitlelere yetişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek hesabına önemlidir. Her dü kavram da web sitelerinin taharri motorlarındaki görünürlüğünü fazlalıkrmaya yardımcı evet, ancak aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu yazgımızda saat saat birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM teriminı azıcık daha harisgurur ve bu arada inceleyelim.

SEM: Kontrol Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türki olarak Kontrol Motoru Pazarlaması, markaların taharri motorları üzerinde daha görünür ve daha ulaşılabilir olması kucakin meydana getirilen çalışmalara denir.

Kontrol motoru reklamcılığı olarak da tanımlanan SEM, taharri motorlarında ücretli reklam gururı gerçekleştirilerek web sitelerinde seyrüsefer enseışı emeklemlerinin hepsine denir. En pop ve kesif kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Bellik bilinirliğini ve bellik kıymetini fazlalıkrmaya müteveccih bir çalışma olan SEM, jüpiter kitlesini imar etmek açısından da berenarı önemlidir. üste SEM çalışmaları ile trafiğinizi anlık ilave şansı yakalayabilirsiniz.

Kontrol Motoru Optimizasyonu olarak da bilinen SEO çalışmaları ise SEM’in bilakis ücretsiz çalışmalardır. SEM belli bir bütçe kucakin verilen reklamları kapsarken SEO çalışmaları belli anahtar kelimelerde sözıcı bir yükseliş elde kılmak kucakin meydana getirilen çalışmalardır. Gelin, bu içinlaştırmayı azıcık daha harisgurur.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çalışmaları arasındaki ayrım; yukarıda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret içinlığında, SEO’nun ise kucakerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde bünyelabilmesidir. Kısaca SEO kucakin en özellikle içeriği üretirken harcanan maliyet haricinde performans göstermesi kucakin yeni bir ödeme bünyelmaz.

Bunun haricinde bir önemli ayrım da hızdır. SEM çalışmalarında sonucu daha hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kesik müddet içinde fazlalıkrabilirsiniz. Bunun bilakis SEO çalışmaları ise uzun soluklu çalışmalardır. SEO çalışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri hamle hamle yapmalısınız.

Bu dü sayısal pazarlama kavramı arasındaki bir gayrı önemli ayrım da doğallıktır. SEM çalışmaları ücretli reklam çalışmaları evetğu kucakin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Ancak SEO çalışmalarında bu boyut farklıdır. SEO çalışmaları daha natürel icraatı kapsar ve sitenize daha uzvi bir seyrüsefer temizışı esenlar.

Bu dü kavram, kucakerik bakımından da ayrımlılık gösterir. SEO çalışmalarındaki kucakerikler kullanıcı deneyimini fazlalıkrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Kısaca daha çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çalışmalarında ise hedef daha ticari evetğu kucakin kucakerikler SEO çalışmalarındaki kadar olmayabilir.

Ancak bu ummak bileğildir ki SEM kucakerikleri kalitesizdir. Yalnızca dü kavram arasındaki kucakerik konseptleri ve odaklar farklıdır. üste belirtmekte yarar var: Bu dü kavramdan biri diğerinden daha yerinde evet da daha üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına göre ikisinden bile faydalanılabilir.
Alfabemızın burada sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam kılmak istiyorsanız Pandemi Sürecinde Mütebeddil Tüketici Davranışları: Sayısal Transformasyonün Yükselişi yazgımıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.