Tuzla SEO

Bu nedenle, arama motoru sıralamasında küçük bir gelişme bile bir web sitesinin daha fazla trafik almasına ve potansiyel olarak iş almasına neden olabilir. Bu nedenle, birçok işletme ve web sitesi sahibi, sitelerinin arama sonuçları sayfasında (SERP) rakiplerinden daha yüksek görünmesi için arama sonuçlarını değiştirmeye çalışacaktır. SEO’nun devreye girdiği yer burasıdır. Arama Motoru Optimizasyonu Nasıl Çalışır? Google gibi arama motorları, herhangi bir sorgu için hangi sayfaların gösterileceğini belirlemek için bir algoritma veya kurallar dizisi kullanır. Bu algoritmalar son derece karmaşık olacak şekilde gelişti ve SERP’lerinin sıralamasını belirlemek için yüzlerce hatta binlerce farklı sıralama faktörünü hesaba kattı. Bununla birlikte, arama motorlarının bir sitenin kalitesini ve nasıl sıralaması gerektiğini belirlemek için değerlendirdiği üç temel ölçüm vardır: Bağlantılar – Diğer web sitelerinden gelen bağlantılar, bir sitenin Google’daki ve diğer arama motorlarındaki sıralamasını belirlemede önemli bir rol oynar. Bunun nedeni, web sitesi sahiplerinin kalitesiz diğer sitelere bağlanma olasılığının düşük olması nedeniyle, bir bağlantı diğer web sitelerinden alınan bir kalite oyu olarak görülebilir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir